Ide írhatod a honlap főcímét, ami legfeljebb 75 karakter lehet!

Ide írhatod maximum 250 karakter hosszúságban a honlap leírását ill. szlogenjét. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni.

Akikben még van kétség, építgetnek, piramisokat, reptetnek, pilótákat, el kell keserítsem Őket, mert itt, és most, le/megdől ez az elmélet!!

PIRAMIS VAGY PILÓTAJÁTÉK?


Tudjuk, hogy a piramis valójában egy felépítmény és ezzel nincs is probléma. A CDT rendszere még csak nem is piramis-szerű felépítmény. Miért?

  • Nem fentről épül lefelé, hanem lentről felfelé
  • Nem függőlegesen tölt, hanem vízszintesen, az általad hozott tag "melléd" kerül és nem "alád".
  • Amikor a vízszintes nyolcas sor betölt, akkor kettéválik a mátrix és a gép, a beprogramozott szabályok alapján két mátrixba választja szét a tagokat. Vagyis mi történt? Vízszintesen vitte tovább és nem lefelé függőlegesen! Még csak nem is ugyanazok az emberek lesznek a mátrixodban, akik eddig voltak és az előrehaladásodat elősegítik mások is, akikhez egyébként semmi közöd. És így ennek semmi köze a piramishoz!

Baj akkor lenne ha a cég pilótajátékot szervezne. Mi a pilótajáték? Elsősorban az, amiben nincs termék, csak pénzbefizetősdi. És fentről épül lefelé, úgy hogy az alsók pénzéből fizetik ki a felsőket és a felsők mindig kapnak, amíg meg nem szűnik alulról a pénzzel való feltöltés.

A CDT-nél egyik eset se áll fenn: először, terméke van, mégpedig saját terméke, mégcsak nem is a másét forgalmazza, maga "gyártja", vagyis bányássza, saját bányájában. És joga van neki eladni a saját termékét, éppen úgy mint másnak a legyártott vitaminját. Hogy az egész világon forgalmazhassa a gyémántjait, készített hozzá egy automata programot, ami lehetővé teszi mindenki részére hogy gyémántot vegyen, a cég részére pedig hogy sok gyémántot eladjon. Amikor befizetjük az első 120 dollárt, abban 20 dollár a regisztrációs díj, a 100 dollár már előfizetés a gyémánt utalványra, tehát ha valaki kiszállna még az első körből, kapna egy kis gombostűfej nagyságú gyémántot a pénzéért, mert ő már előfizetett a gyémántra. A gyémánton is, mint minden terméken, van árrés. Éppen úgy mint egy vitaminon: valaki előállítja 10 dollárért, eladja például 50-ért és ha hálózatban értékesíti, akkor az 50-ből valamennyit visszaoszt a hálózatnak. A CDT is "kibányássza" mondjuk a negyed karátos gyémántot 50 dollárért, nekünk pedig "eladja" 300-ért, tehát van egy árrés, amiből visszaoszt. Csak itt nem hagyományosan történik az adás-vétel, hanem az automata program által irányítva. Minden ciklus vége valójában egy eladást jelent, a cég így is hívja: "sales", vagyis eladás, értékesítés. Éppen ezért vagyunk kötelesek átvenni a gyémántot, mert mi azt megvettük, azzal hogy kifutottunk egy ciklusból. Ha nem küldenék a gyémántot, akkor lenne pilótajáték. Csak egyesek részére szokatlan ez az automata program és mint minden újat, nehezen fogadják el.

Van még egy változata a pilótajátéknak, ez a termékes pilótajáték. Vagyis, amikor a cég csak akkor hajlandó eladni a terméket a vevőnek, ha csatlakozik a rendszerhez. A CDT gyémántjait viszont bárki bármikor megveheti, minden egyéb feltétel nélkül. A rendszer azoknak nyújt lehetőséget, akik nem rendelkeznek tőkével a gyémántok megvásárlására és ezért részt vesznek a cég által felkínált kereskedelmi-és reklám tevékenységben. 

      WIKIPÉDIA – CDT - ÖSSZEHASONLÍTÁS

„Piramisjáték” a Wikipédia szerint

Jellemzői (MAGYARÁZAT PIROSSAL)

  • Magas összegű csatlakozási díj A CDT nem kér magas összegű csatlakozási díjat. Amint mondottam, 20 $ a csatlakozási díj, 100 dollár az előfizetés a gyémántra.

Általában nem, vagy egyértelműen nem akkora ellenértéket kap a jelölt, mint a belépési díj pl: klubtagság, információs csomag. Nálunk egyik sincs, se klubtagság, se információs csomag. A 100 dollár ellenértékét mindenképpen megkapja a tag gyémántban.

  • Nincs "használható" termék Van használható termék, vagyis a gyémánt. Ha valakinek nem felel meg a termék, nem fog csatlakozni.

Lényegében nem történik valós gazdasági tevékenység. A hálózat célja nem a termék  értékesítés és forgalom létrehozása (ha mégis, akkor az a látszat fenntartásáért van). Éppen ezért A hálózat célja éppen az értékesítés, vagyis a gyémántok eladása, más céllal nem kell embereket csatlakoztatni, csak akkor, ha az illető akarja is a gyémántot. Ez nem látszat, a gyémánt valós. Még egyszer: Itt nincs hálózat, csak kereskedelmi tevékenység, a továbbajánlásokkal valójában eladunk egy gyémántot, mert az illető amikor csatlakozik, előfizet a gyémántra.

  • A hangsúly az új emberek beléptetésén van Természetes, hogy akkor lesz valamiből hálózat, ha folyamatosan bővül, egyébként nem beszélhetünk hálózatról, de a bővüléssel növekszik az eladások száma is, mindig több és több gyémánt kerül eladásra. Ha valakinek van pénze, vehet gyémántot az automata programon kívül is bármikor, azért nem kell belépni a rendszerbe. A cég gyémántjai és ékszerei mindenki rendelkezésére állnak, a cég nem mondja azt, hogy csak az vehet, aki csatlakozik a rendszerhez. A rendszer azok részére van, akik reklám tevékenységgel, vagyis továbbajánlással szeretnének pénzt keresni és gyémánthoz jutni. Ezt a tevékenységet segíti elő a honlap és az automata program. De a CDT nem mondja, hogy csak akkor vehetsz gyémántot, ha csatlakozol a rendszerhez, mindenki vehet, bármikor, online rendelhet a cégtől, vagy a cég központjában megveheti.

Az új belépők belépési díja "tartja el" a hálózatot Itt nem az új belépők díja tartja el a hálózatot, hanem a gyémánt, amit természetesen árréssel ad el a cég.

  • Előfordul, hogy cég nem is létezik A cég létezik, személyesen is fel lehet őket keresni, már voltak is náluk Kanadában élő magyarok.

A pénzt az újonnan beléptetett emberek közvetlenül a felettük elhelyezkedőknek küldik. A pénzt a cég számlájára kell utalni, a JP Morgan Bankon keresztül.

Öt jellemző a termék alapú piramisjáték felismeréséhez    

       Wikipédia - CDT

A beszervezhető tagok száma korlátlan, végtelen láncot alkothatnak kiképzett és motivált tagok tagjainak a tagjai….. Amint már tudjuk, nem végtelen láncról van szó és nem is láncszerűen épül a rendszer. Nem is motivált és teledumált tagok viszik tovább, hanem bárki, aki online módon tud működni, mindenféle motiválás nélkül.

  • Előrejutás a többszintű „forgalmazó” hierarchiában csak új tagok toborzásával lehetséges, nem pedig kinevezéssel vagy előléptetéssel (mint a direkt forgalmazó cégeknél). A CDT marketingtervébe semmilyen hierarchia nincs beépítve, semmilyen előrehaladási lehetőség nincs, nincs is marketing terv. Véleményem szerint sokan nem tudnak megszabadulni a hagyományos marketing tervektől, a hagyományos hálózati rendszerektől és azt próbálják belemagyarázni a CDT rendszerébe. Amint az info anyagban is olvasható, ez a rendszer nem MLM (ezt a cég mindig hangsúlyozza), nem is direkt értékesítés, hanem egy kereskedelmi tevékenység, beépítve automata számítógépes programba! Senki se léphet tovább egy ciklusnál, csak újrakezdheti amennyiszer akarja. Itt mindenki egyforma és senki se mehet semmivel tovább mint a másik, nincs feljebb vagy lejjebb, csak ciklusok vannak és azt valaki vagy befejezi vagy nem, ennyi az egész!

 

  • A „fizess, hogy játssz” kiegészül az ösztönző vásárlással. (Megöli saját kisker piacát.) Rendszeres időszakonként minimum vásárlás a termékekből és az oktatási eszközökből az előrejutás és a nagyobb bonus miatt. A leszakadó (breakaway) kompenzációs rendszer különösen kizsákmányoló. Nincs havi kötelezettség, senki se köteles vásárolni. Ha valaki úgy dönt, hogy nem vesz részt több ciklusban, bármikor kiléphet, bármelyik ciklus végén. Felveszi a ciklus végén a jutalékot és a gyémántot és kiléphet. Semmilyen oktatási eszközt nem kell megvenni, nincs semmilyen leszakadó rendszer.

 

  • A cég több forgalmazói szintnek fizet jutalékot és bonust, mint az valójában indolkolt lenne. (több mint 5 szintnek) A hagyományos cégek 5 szinttel fedik le ezt a területet: branch, district, regional, national, and international sales managers. Még egyszer: nincsenek szintek, csak vízszintesen ismétlődő ciklusok.

 

  • A cég eladásonkénti kifizetése a felső vonalnak egyenlő vagy meghaladja a személyenkénti eladást, ami inkább az újabb tagtoborzást ösztönzi, mint a kisker eladást. Jobban járok, ha új tagokat szervezek magam alá, mintha termékeket adnék el. Eladásonként mindenkinek egyforma a jutaléka, minden ciklus végén. Senki se kap többet vagy kevesebbet mint a másik, még akkor se, ha valaki előbb csatlakozott 

Forrás:  www.gyemantsziget.hupont.hu


Weblap látogatottság számláló:

Mai: 11
Tegnapi: 42
Heti: 103
Havi: 184
Össz.: 3 781

Látogatottság növelés
Oldal: Piramis-Pilóta elmélet!!
Ide írhatod a honlap főcímét, ami legfeljebb 75 karakter lehet! - © 2008 - 2024 - gyemant-sziget.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »